جملات دلتنگی ودلشکستگی


دلشکستگی

دلشکستگی

ای خداگناهم چه بودکه همیشه دلتنگم اگرگناهم عشق است ترکش میکنم.....

میدانی چرا؟؟؟؟

چون اول اومراترک کرده.....!!!!

****

****

****

تومراترک کردی!!!!

ولی اگرمیدانستی چقدردوستت دارم بازمیگشتی....!!!!

ولی افسوس کسی نبودبرایت بگویدچه حالی شدم بعدازرفتنت....!!!!

****

****

****

همیشه دلتنگی بخاطرنبودن کسی نیست....

گاهی بخاطربودن کسیه

که حواسش به تونیست

****

****

****

ازساعت متنفرم.....

ازاین اختراع عجیب بشرکه جای خالی حضورتورا

به رخ دلتنگی های من میکشد....

****

****

****

زمانیکه خاطره هایت....

ازامیدهایت قوی ترشدند....

پیرشدنت شروع میشود!!!!

****

****

****

روی قبرم بنویسید....

ای موریانه هازهرمارتان باد....

این تن که میخوریدپرازحسرتهای شیرین بود....

****

****

****

اینجازمین است!!!!

فاصله یک عشق تاعشق دیگه

یک قهرساده است....

****

****

****

خیلی سخته....

برای دیگران مثل کوه استوارباشی اما

توی خودت اروم اروم بشکنی

****

****

****

تاجایی که چشم کارمیکند.....

جای توخالیست!!!!

پس بازهم جلوترمیروم تاجای خالیت دردیدگانم پر شود....

****

****

****

درخواب هم راحتم نمیگذاری....

بی خبرمیایی صدایم میکنی.....

تاچشم هایم رابازمیکنم بازنیستی!!!!

****

****

****

ازدردودلت....

فقط دردسهم من شد....

ودلت سهم دیگری.....

****

****

****

خدایاااااااا.....

ازتمام دنیایت فقط یه نفررومیخوام!!!!!

زیاده؟؟؟؟

****

****

****

خوبه که بدونی.....

اون ستاره ای که ازهمه پرنورتره فقط مال تونیست....

به همه چشمک میزنه!!!!

****

****

****

یه نفرازم پرسید:میشناسیش؟؟؟؟

هزارتاخاطره اومدجلوی چشمم....

امافقط یک لبخندزدموگفتم:میشناختمش....

****

****

****

احساس است....

مزرعه که نیست!!!!

هی شخمش میزنی لعنتی....!!!!

****

****

****

 دوست داشتن خوب است.....

ولی درکنارخوبیش بدی هم دارد....

اگردوست داشتنت درست نباشدجدایی درپیش دارد....!!!!

****

****

****

هرچه دنبالت میدوم...

نمیرسم....

نکندکلاغ اخرقصه هاشده ام؟؟؟؟!!!!

****

****

****

این شهرعجب شهریه....

مردمش وقتی میبینن....

کفش نداری برات پاپوش درست میکنن....

****

****

****

ای نسیم سحرگاهی!!!!

این دلتنگی هایم را....

سرراهت به کسی که منتظرش هستم برسان تاشایدزودتربیاید....

****

****

****

چی بگم....ازچی بگم.....چی دارم بگم

ازتنهاییم بگم؟؟؟؟ازبیکیسیم بگم؟؟؟؟نه....نه.....نمیشه....

پس بازهم ساکت میشینموچیزی نمیگم....

****

****

****

گاهی سکوت میکنم.....

فکرمیکنندلال هستم.....

ولی نمیدانندسکوت پرازناگفتنی هاست!!!!

****

****

****

یهوچت شد؟؟؟؟

یهوکجاگذاشتی رفتی؟؟؟؟

نکنه منم برات تکراری شدم؟؟؟؟

****

****

****

رفتم!!!!ورفتم!!!!ورفتم....

اری دگررفته ام....

راه بازگشتی نیست....وبازتنهایی....

****

****

****

فاصله تان راباادم هارعایت کنید....

ادم هایکدفعه میزنندروی ترمز.....

وان وقت شمامقصرید....

****

****

****

یه جایی هست بهدازکلی دویدن وایمیستی....

سرتومیندازی پایین واروم میگی::::

بیخیال دیگه زورم نمیرسخ....!!!!

****

****

****

بلافاصله بعدازمرگم....

مرابه خاک نسپارید....

دوستانم عادت دارنددیربیایند....

****

****

****

عشق واقعی یعنی اینکه....

حتی وقتی که ازدستش ناراحتی....

دوستش داشته باشی....

****

****

****

گاهی فرارمیکنم....

ازفکرکردن به تو....

مثل ردکردن اهنگی که خیلی دوسش دارم....

****

****

****

اهای غریبه!!!!

دست روکسی گذاشتی که تمام دنیامه....

بی وجدان انقدرراحت بهش نگوعزیزم!!!!

****

****

****

غمهایی که....

چشمهاراخیس نمیکنند....

به استخوان رسیده اند....

****

****

****

یک تلنگرهم کافی بود....

برای شکستنم....

ولی به هرحال ممنون ازمشتت....

****

****

****

دربه گریه انداختن دخترمواظب باشید....

خدا.....

گریه های اورامیشمارد.....

****

****

****

امیدوارام....

هیچ کسی که براش مهم نیستین....

براتون مهم نشه....

****

****

****

خودتان رادرقلب هیچ کس نچپانید....

جانمیشوید....

فقط چروک میشوید....

****

****

****

 چشمانم رامیبندم....

نقابت رابردار....

بگذارصورتت هوایی بخورد!!!!

****

****

****

خدایااسمان چه مزه ایست....

من!!!!

تابه حال فقط زمین خورده ام....

****

****

****

خدایا....

اندکی نفهمی عطاکن که راحت زندگی کنیم....

مردیم ازبس فهمیدیم وبه روی خودمان نیاوردیم....

****

****

****

اوراحت ازمن گذشت....

اگرخداهم راحت ازاو بگذرد....

قیامت رامن به پامیکنم....

****

****

****

دست روی دلم نگذار....

پاگذاشتی.....

کافیست....

****

****

****

انگارداروخانه هم میداندچقدرزخم خورده ام....

همیشه باقی مانده پولهایم را....

چسب زخم میدهد....

****

****

****

اهای نمیکت ها!!!!

بیهوده نشسته اید....

انکه بایدمی امد....رفت....

****

****

****

من سرم دردمیکند....

برای دعواهایی که نکردیم....

لعنتی....چقدرمهربان رفتی....

****

****

****

حرف های نگفته ام....

دیگردرسه نتقطه نمیگنجد....

پاورقی میخواهد....

****

****

****

 خدایاخیلیادلموشکستن دیگه تحمل ندارم....

شب بیاباهم بریم سراغشون....

من نشونت میدم توببخششون....

****

****

****

به هریاری که جان دادم به پاس دوستی....

دشمنی هاکردبامن....

درلباس دوستی....

****

****

****

کم طاقتی عادت ان روزهایت بود....

این روزها....

برای گرفتن خبری ازمن عجیب صبوری....

****

****

****

من ازاعدام نمیترسم!!!!

نه ازچوبش نه ازدارش....

من ازپایان بی دیدارمیترسم....

****

****

****

چهارتادوست صمیمی دارم....

حسرت,غم,ماتم,تنهایی....

بهشون سفارش کردم تحویلت نگیرند....

****

****

****

نمیکت باهم بودنمان تنهاست....

من دل نشستن ندارم....

تودلیل نشستن باش....

****

****

****

 



نظرات شما عزیزان:

Shakila
ساعت9:10---28 شهريور 1392
سلام عزیزم متنت خیلی خیلی قشنگ بود موفق باشی

فاطمه
ساعت22:32---20 شهريور 1392
در روزهای خوبتان بدانید که همین خاطرات بعدا شمارو دیوانه می کند...!!

حسن
ساعت13:07---11 شهريور 1392
عالییییییییییییییییییییییییییی ییییه خیلی جالب بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 8 شهريور 1392برچسب:,ساعت 20:53 توسط احسان| |

قالب : پيچك